Известие

Collapse
No announcement yet.

Проблем: Парното ми работи успоредно с климатроника!

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Първоначално публикувано от victtorbg Покажи съобщение
    незнам 147 дали е с кранче или с клапи за парното.ако е с клапи значи парното бачка непрекъснаното,което е тъпо.имай едно наум и следи как студи и ако има промяна трябва да провериш управлението на въпросните клапи.Тая работа с проверката на климатика с пипане на тръбите е малко,меко казано,смешна.Моите тръби и двете са студени....защо ли...та има си инструменти за тая работа.
    Има "кранче" но то се отваря и затваря с електромоторче.
    sigpic
    "Lasciate ogni speranza, voi ch'entrate"

    Comment


    • #32
      Първоначално публикувано от kuker Покажи съобщение
      Има "кранче" но то се отваря и затваря с електромоторче.
      ако има кранче,значи тръбите които влизат в парното трябва да са студени когато работи климата,а неговите са врели

      Comment


      • #33
        Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
        Клапите в купето управляват потока и така контролират температурата. Няма кранче на радиаторчето на парното
        Първоначално публикувано от didod Покажи съобщение
        Почти сигурно е, че нямаш кранче за парното. Как установихте, че парното работи заедно с климатика?
        Първоначално публикувано от kuker Покажи съобщение
        Има "кранче" но то се отваря и затваря с електромоторче.

        Е айде сега кой прав и кой крив???

        Факт е, че след дозареждането с фреона, климата студи доста по-добре от преди! (неуспоримо)

        Друг е въпроса дали може и по-добре...Все пак днес нарочно измерих с ел.Термометър температурата на постъпващия от духалките въздух....( след 15 мин работа на климата и около 6-7км в задръстванията в София...Отчетената температура беше 5,5 градуса....).
        Термометъра отчита коректно...ТЕСТВАНО!
        Ясно, че в тоя форум - слаб пияч, бияч, ебач и слаб шофьор няма, ма нема смисъл да се фалим..

        FIAT Coupe 16VT
        Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD

        Comment


        • #34
          Първоначално публикувано от digitalundgrd Покажи съобщение
          Е айде сега кой прав и кой крив???

          Факт е, че след дозареждането с фреона, климата студи доста по-добре от преди! (неуспоримо)

          Друг е въпроса дали може и по-добре...Все пак днес нарочно измерих с ел.Термометър температурата на постъпващия от духалките въздух....( след 15 мин работа на климата и около 6-7км в задръстванията в София...Отчетената температура беше 5,5 градуса....).
          Термометъра отчита коректно...ТЕСТВАНО!
          ако работи с парно,дори частично,това товари компресора и респективно мотора.това,че вади студ не променя нещата,проблема си остава.ако работи частично с парно при този мощен компресор не е чудно ,че наваксва със студа.

          Comment


          • #35
            Ок...Въпроса е, че няма консеснус по въпроса. Един казва нямаш кранче, друг казва имаш...После пък трети казва парното трябва да си работи и чрез клапите ти меша студен с топъл въздух и така ти прави температурата и общо взето бая се обърках вече.

            Друг вариант е да пробваме как е при други 147-ци с климатроник и да видим дали и на тях им парят тръбите на парното като е пусната климата...

            Колега victtorbg ти какво предлагаш да направим, което да излекува евентуално пробелам?
            Ясно, че в тоя форум - слаб пияч, бияч, ебач и слаб шофьор няма, ма нема смисъл да се фалим..

            FIAT Coupe 16VT
            Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD

            Comment


            • #36
              В ЕПЕР не можах да видя кранче при 147.
              Alfa Romeo 164 SUPER T. Spark /Base '95/ - gone for parts;
              Lancia Kappa JTD '98 -

              Comment


              • #37
                Ако е климатроник е съвсем нормално всичко, когато охлади повече от зададените градуси как да ги дигне освен с вкарване на топъл въздух.Това е моето мнение може и да не е така,допитай се до мйстори
                sigpicalfa 156 2.0 TS/звяр на пътя-0886399217

                Comment


                • #38
                  Ако има "кранче" то е на радиатора.Това че не циркулира вода през радиатора не означава че тръбите не трябва да са топли.Просто няма как да не са.Ако няма "кранче" това означава радиатора да отделя много топлина която никаква клапа не може да изолира.
                  sigpic
                  "Lasciate ogni speranza, voi ch'entrate"

                  Comment


                  • #39
                    Първоначално публикувано от digitalundgrd Покажи съобщение
                    Ок...Въпроса е, че няма консеснус по въпроса. Един казва нямаш кранче, друг казва имаш...После пък трети казва парното трябва да си работи и чрез клапите ти меша студен с топъл въздух и така ти прави температурата и общо взето бая се обърках вече.

                    Друг вариант е да пробваме как е при други 147-ци с климатроник и да видим дали и на тях им парят тръбите на парното като е пусната климата...

                    Колега victtorbg ти какво предлагаш да направим, което да излекува евентуално пробелам?
                    незнам как е при 147,досега не ми е идвала такава кола с такъв проблем.или е с клапи или с кранче.нека другите които карат 147 да кажат

                    Comment


                    • #40
                      Първоначално публикувано от kuker Покажи съобщение
                      Ако има "кранче" то е на радиатора.Това че не циркулира вода през радиатора не означава че тръбите не трябва да са топли.Просто няма как да не са.Ако няма "кранче" това означава радиатора да отделя много топлина която никаква клапа не може да изолира.
                      на 146 кранчето е на радиаторчето в купето и когато е затворено тръбите са студени-така че има начин парното да не работи и тръбите да са студени,което е правилно при парно с кранче

                      Comment


                      • #41
                        От цялата схема накрая май се разболявам....Цял ден карам на най-студено и да духа на макс, та да тествам температурата и сега почнах да кашлям и май ми настинаха дробовете
                        Ясно, че в тоя форум - слаб пияч, бияч, ебач и слаб шофьор няма, ма нема смисъл да се фалим..

                        FIAT Coupe 16VT
                        Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD

                        Comment

                        Working...
                        X